Зайва витрата масла. Вихід із ситуації.

По-перше, перевірте, чи не підтікає олива. Якщо вона витікає краплями - це потрібно усунути. По-друге, поміняйте категорію масла на іншу. У двигуні може перебувати підроблене або масло низької якості, що випадає в осад з відкладеннями і що має підвищеним чадом.

 
Масловіддільник засмічується відкладеннями, і краплі моторного масла потрапляють у впускний колектор через вентиляцію. Тому витрата масла виходить через неполадки в системі вентиляції.
 
Роботу системи вентиляції можна оцінити таким способом. Опустіть від'єднані кінці вентиляційних трубок в пластикові пляшки. Заткніть отвір у впускному колекторі, щоб не сталося нештатного підсосу. Проїхавши близько 100 кілометрів таким чином, можна буде побачити в пляшках, яку кількість масла пропускала система вентиляції. Якщо його багато, то потрібно знімати і чистити всю систему вентиляції.
 
Якщо чистка не допомогла, то треба зробити таку діагностику. Визначте, коли масла витрачається більше - при переміщеннях по місту або по трасі. Наприклад, несправність поршневої групи або системи вентиляції підозрюється при великій витраті масла на трасі, а несправність маслос'емних ковпачків на клапанах - при зайвому витраті масла по місту.
 
Маслос'емниє ковпачки можуть бути несправні, якщо після невеликого проміжку роботи на холостому ходу швидко натиснути педаль газу, тоді з вихлопної труби з'являться клуби синього диму. Кожен наступний виток диму буде менш інтенсивним. У такій ситуації варто замінити маслос'емниє ковпачки. Дії по заміні маслос'емних ковпачків виробляються без розбирання головки блоку циліндрів і займають небагато часу за умови, що направляють втулки клапанів не сильно зношені і не вимагають заміни. Час на ремонт ще залежить і від конструкції двигуна.
 
Велика витрата масла на трасі говорить про те, що виникли проблеми з поршневий групою. Тому при русі зі значною швидкістю, особливо при підйомі, буде йти дим з вихлопної труби. В даному випадку можна перевірити стан маслос'емних кілець. Для їхнього чищення використовуються присадки. Переважно присадки, що додаються в паливо, в крайньому випадку допускається додавати в масло. Якщо це не допомагає, то є ще два способи. По-перше, зробити розбір двигуна і прочищення всіх деталей. В процесі можна буде виявити деталі, що підлягають заміні. По-друге, спробувати скоротити витрату масла. Для цього потрібно застосовувати масло з більш високою в'язкістю. Влітку це найкращий спосіб при будь-якої причини підвищеної витрати масла.
 
Витрата масла через несправну турбіни видно по вихлопних газів. З прогріванням двигуна кількість синього диму буде збільшуватися. У такій ситуації потрібно звернутися до професіоналів.