Причини перевитрати мастила

Витрата моторного масла свідчить про технічний стан мотора, саме тому витрата - перше, про що говорять при покупці б / у автомобіля. Однак підвищена витрата моторного масла не завжди означає проблеми з двигуном.

Нормальна витрата масла для моторів V6 і V8 цілком може виписуватися в 1 л на 1000 км, у малолітражок цей показник значно менший. Підвищена витрата може означати різне - «убитий» мотор, угораніе в циліндрах, витікання. У більшості випадків такому автомобілю не потрібен капремонт, як переконують в автосервісах.

Перша причина перевитрати масла - протікання. Зазвичай воно виявляється на прокладках клапанної кришки або ГБЦ, на сальниках коленвала і розпредвала, на прокладці піддону картера, на задньому сальнику коленвала, на прокладці під масляним фільтром.\

Друга причина - угар мастила. Його можна впізнати по сизому диму з вихлопної труби, а також по чорній маслянистій, що утворилася по краях. Чому відбувається угар мастила, можна зрозуміти тільки після розтину двигуна. Однак основні причини цього можуть виглядати наступним чином.

Масло не підходить двигуну за параметрами. Якщо його в'язкість занадто низька, воно залишиться на циліндрі і згорить; якщо висока - утворює на внутрішніх стінках дуже товсту плівку. Все це призводить до надмірного згоряння масла. Щоб уникнути цього, досить залити в двигун інше масло.

Сальники клапанів зношені. Це може відбутися в результаті сильних перепадів температур, або ж через те, що моторне масло і гума клапанів не сумісні. Сальники коштують не дорого і замінити їх можна, не знімаючи голівку блоку циліндра.

Зношені поршневі кільця. В даному випадку допоможе тільки їх заміна, яка зазвичай тягне за собою повноцінний ремонт двигуна.

Пошкоджені / зношені внутрішні поверхні циліндрів, що можна виявити по виниклих дивних звуків з двигуна. Причина - пил і бруд у двигуні, несвоєчасна заміна масла і багато іншого. Усунення - заміна масла на більш в'язке, зміна сальників і клапанів.

Доливати або замінювати масло в разі його перевитрати - питання логічне. При повній заміні масла через двигун як і раніше буде проходити аналогічний обсяг масла, а при доливанні більш якісного масла можна компенсувати обсяг, який згорів у циліндрах.